שמו בשפה העברית הינו – עלון
מהווה מוצר פרסומי, המאפשר גישה לכל אחד ואחת מאיתנו. לרוב מושמים פליירים בתיבות דואר של לקוחות פוטנציאליים, ולעיתים ללא קשר כלל וכלל, אלא רק סביב רעיון הפצת הפלייר לכל רואה. מזמיני הפלייר למיניהם עושים נכונה בכך שאת ההזמנה הם מוציאים דרך בית דפוס ולא בצורה עצמאית. היות וכאשר מדובר בהזמנת פולדרים, כרוזים, עלונים – הכמות הינה עצומה, היות ויש לחשוף אותם לכמה שיותר אנשים. לכן ניתן להשיג נייר מסוג איכותי, או פחות איכותי, הדפסה צבעונית המורכבת משלל עיטורים ועיצובים, וגימור מבריק לדף – בעלויות משתלמות יותר מאשר בהדפסה פרטית. בנוסף, תחום עיצוב והדפסת פליירים, פרוספקטים או קטלוגים – האדם הפרטי אינו יודע מאין להתחיל. לכן יש לעשות שימוש במעצב גרפי, או פיתרון יעיל נוסף להיעזר באתר אינטרנט של בית דפוס ברחובות – אשר לרוב יש בו מבחר עיצובים של מוצרי דפוס רבים,פרוספקטים, בצורת תבניות עליהן ניתן להוסיף מלל. ועיצובו.
לשם עיצוב חשוב להגדיר מה הגדרתו
בית דפוס ברחובות – לאיזו מטרת פרסום הוא נועד. כאשר מדובר בפרסום רשתות מזון, הפליירים לרוב הינם בגודל A4 ומקופלים לעד כדי פעמיים או שלוש על מנת להתאים לתיבות הדואר. העיצוב ילווה בשם רשת המזון, פרסום מבצעים משתלמים לקהל הלקוחות- לעיתים מקצים את המבצע בהצגה ובעת הרכישה, ותמונות של המוצרים המוצעים. כדוגמא זו – יהיה לרוב מודפס משני צידיו על מנת להכיל כמה שיותר מידע, מוצרים ומבצעים. צבעוניות הינה חלק חשוב בעיצוב – ראשית היא מושכת את עין הלקוח הפוטנציאלי, ולאחר שהפלייר נלקח הוא מפיץ את התוכן הפרסומי. לכן יש לשים לב היטב לצבע, גודל, תוכן ומשיכת הלקוחות בעזרת הפלייר למקום העסק. לכל בקשה.
ישנם סוגים אשר אינם נוגעים למכירות מזון או שתייה. אלא, יותר לעניין רוחני
שכנוע והוספת רעיונות. לעיתים נדמה שאין גבולות וצריך שיהיה מחסום לכל מיני מפיצים, אך עד אז – כולנו חשופים לכל רעיון שהוא המופץ דרך פליירים פרוספקטים. ניתן לראות הזמנות לאירועים, כנסים, הפגנות, תערוכות, והפצה של רעיונות ללא קשר להגעה אל מקום מסוים. פליירים מהווים מוצר פרסומי נרחב, המכסה תחומים רבים, ומאפשר גישה למספר רב של אנשים. ניתן למצוא שלל סוגי פליירים – פשוטים, מושקעים ,גדולים ומקופלים, קטנים וקשיחים ועוד. בדפוס עמל – בית דפוס בפתח תקווה שמשרת את רחובות – היכנסו לאתר והתרשמו מהמגוון המוצע לכם.